خانما چرابعد خوردن امگا ۳ استفراغ کردم!!!

۲ پاسخ

حالا گفتی منم حالت تهوع گرفتم😂ولی این قرصا ک یکم بزرگن تو هوا ازد بخورید ک نزنه زیر دلتون .من کلسیم اندازه بند انگشته توو حیاط میخورم

چون بوی روغن ماهی میده لابد من ک اصن نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۴ ماهگی