۲ پاسخ

سلام.من هروقت ماهی میخورم.ترحیجا ویتامین نمیخورم..چون همون ماهی خودش کلی آهن داره

اره ضرری نداره ولی خب ماهی امگا ۳ رو داره دیگه برای چی میخای بخوری عزیزم♥️

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پسمل👶💙 مامان پسمل👶💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۵ ماهگی
مامان نذر امام زمان مامان نذر امام زمان هفته سی‌وچهارم بارداری