خانما یبوست دارم شیر بخورم خوبه یا ن

۷ پاسخ

لواشک،الو بخارا،کیوی بخور عزیزم

عزیزم اگه میتونی لواشک و الو برات بد نیست بخور عالیه

توت خیلیییی زود شکمتو کار میندازه اگه بتونی هز روز بخوری خیلی خوبه

انجیر خشک بگیر هر شب ۴.۵تا خیس کن صب ناشتا بخور من اینجوری میکنم نخورم یبوست میگیرم

زردآلو که فصلشه بخور

منم دارم
شیر مشکلی نداره که

واس بعضیا برعکس عمل میکنه

سوال های مرتبط

مامان سه قلو ها مامان سه قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری
مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۲ ماهگی