لعنت به واکسن 😭😭😭

۴ پاسخ

برا تبش زیر پاش ابلیمو بکشی تمومه دیگه نمیکنه

الهی بگردم مراقبت کن خوب میشه

منم امروز دخترمو بردم واکسن دوماهگی🥹🥹

اره واقعا دیشب ک کلا فقط تب داشت و کلا نخوابید امشبم هی توخواب بیقراری میکنه هی میپره پیر شدم تواین دوروز

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۴ ماهگی
مامان مأوا مامان مأوا ۳ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی