لعنت به واکسن.......

تصویر
۱۶ پاسخ

آخی عزیزم، بلاخره این پروسه سخت باید طی بشه🥲

واقعا خداقوت😢

وای قلبم درد گرفت پسرم هفته دیگه واکسن داره 😔

جاان☹️
پسر منم شنبه واکسن داره
عزیز سخته واکسن دوماهگی ؟

دو ماهگی یکم سخته
بقیش سبکه عزیزم
یادمه پسر منم چقد اذیت شد اونقد جیغ میزد ک صداش گرفته بود

مام دیروز زدیم خیلی اذیت شد بچم🥹
شب رو هم خیلی عذاب کشید درد داشت وقتی میخواست پاشو تکون بده جیغ میزد امروز خوبه خدارو شکر

قنداقش کن که پاهاش تکون نخورده دردش بیاد

ای وای بمیرم براش که اذیته
گردنش اذیت میشه سرش و درست کن حداقل تو بغل بخوابه🥺

وای نگو که شنبه باید بزنم😩

اگ ب قنداق عادت داشت خوب بوددخترمن تاقنداق نشه نمیخوابه اذیت میکنه تابخوابه همین ک قنداق میسه میخوابه واکسن هاشوزدم همش قنداق بودک تکون نده پاهاشو

منم همین حال داشتم امروز روز سوکه یکم بهتره

پاهاشو اروم قنداق کن که تکون نده بچه اینجوری دردش بیشتر میشه

عزیزم😢وای که چه جیغی میزنن موقع واکسن آدم دلش ریش میشه

هزار بار لعنت
منم دیروز واکسن نیلماهم رو زدم بی‌حال بود دیروز امروز هم پاشو تکون میده جیغ میزنم😓😢😢

ابجی اونجوری پاهاش دردمیگیره واکسن زده

وای قشنگم🥹.

سوال های مرتبط

مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی
مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان کنجد خان🩵🍭🍼 مامان کنجد خان🩵🍭🍼 ۴ ماهگی
مامان فرهاد مامان فرهاد ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی
مامان روشا مامان روشا ۲ ماهگی
مامان آیهان🧸 مامان آیهان🧸 ۲ ماهگی