خانمااین تب حساب میشه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

اره عزیزم نیم درجه باید اضافه کنی بهش میشه ۳۸

این تب سنج ها باید نیم بیای روش تبش ۳۸ هست پاراکید بده زود میاد پایین

پاراکید هم بده

پاشویه اش کن

اگه بالاتر رفت بله،لباساشو‌کم کن،پاهاشو خنک کن،بهش قطره استامینوفن هر ۴ ساعت بده،سعی کن زیر کولر باشه و جاش خنک باشه

اره
تب داره

اره عزیزم استا بده پاشویش کن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱ سالگی
مامان وول وول مامان وول وول ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۴ ماهگی
مامان ملکا🥹💗 مامان ملکا🥹💗 ۹ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی
مامان میران کوچولو مامان میران کوچولو ۱۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱ سالگی
مامان آریاز🩵 مامان آریاز🩵 ۱ سالگی
مامان السا❤️ مامان السا❤️ ۱۶ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان محمدیاسین مامان محمدیاسین ۱۱ ماهگی
مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۹ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی