واکسن یکسالگی چجوریه؟

۲ پاسخ

دوتا بود یکی تو پا و یکی تو بازو برای پسر من از همه واکسنا راحت تر بود خداروشکر اصلا استا هم ندادم بهش

برای بعضیا یه دونه میزنن بعضیا دوتا یکی داخل پا یکی بازو از دوتا بزنن تب میکنه یکم باید مواظب باشی

سوال های مرتبط

مامان :)...اریا.... مامان :)...اریا.... ۱ سالگی
مامان کارن مامان کارن ۱۷ ماهگی
مامان mah مامان mah ۱ سالگی
مامان آیلین مامان آیلین ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان میم🤍 مامان میم🤍 ۱ سالگی
مامان شاه پسر👑 مامان شاه پسر👑 ۱ سالگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی
مامان گردوجانم👶🏻 مامان گردوجانم👶🏻 ۱ سالگی