خانما چیا بخورم واسع افزایش وزن بچم؟؟؟

۷ پاسخ

امگا ۳ ، بادوم درختی ، تخم‌مرغ آب پز ، کباب ، بستنی ، دلستر ، بادوم زمینی

حلیییییم😋😋😋

این هفته باید برم سنو نینی هم سفالیک بود🤗

کره بادوم زمینی،بادوم درختی،حلیم،دلستر،بستنی من خوردم واقعا جواب گرفتم

بستتنی خیلی جواب میده آجیل آبگوشت کباب

منم دکتر ۳۰ هفته بودم بهم گفت وزن بچت کمه ۱۴۵۰ بود

یه جا شنیدم کره بادوم زمینی باعث میشه بچه وزن بگیره ولی خود آدم چاق نشه

سوال های مرتبط

مامان آرین😍❤️ مامان آرین😍❤️ هفته چهلم بارداری
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی