مامانا برای افزایش شیر چی میخورین

۴ پاسخ

قطره شیرافزا میخورم

من قرص شیر افزا مخورم ، خرما هر شب می‌خورم ، با شیر میخورم و آبگوشت
😊😌

پودر گالاکتومید

قرص لاکتاول خیلی خوبه من زنداداشم میخوره عالیه براش

سوال های مرتبط

مامان اورهان😍💙 مامان اورهان😍💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان امیر محمد🩵😍 مامان امیر محمد🩵😍 ۱۰ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 💗پرنسس💗 مامان 💗پرنسس💗 روزهای ابتدایی تولد