خانما برای یبوست شدید چیکار کنم ؟؟؟

۷ پاسخ

انجیر شب قبل خیس کن صب ناشتا بخور
آلو بخور خیلی جوابه
4-5تا آلوتوی لیوان بنداز با دو قاشق خاکشیر توی لیوانم تا نصفه بیشتر آب بریز شب قبل بذار تا صب بیدار شدی اول ابشو بخور کامل با خاکشیرش بعد آلو هارو بخور تا شب راه میفته

تا میتونید میوه بخورید
مخصوصا آلو

اب و سبزیجات زیاد بخور

الو انجیر روغن زیتون

یک قاشق روغن زیتون بریز تو یک لیوان اب گرم بخور. صبحا ناشتا بخور خیلی خوبه

چون من دکترم گفت زیاد با قرص و پودر و شیاف روده هاتو تحریک نکن،تا میتونی الو بخور انجیر بخور بهتره تا قرص چون به مرور روده هات عادت میکنن به قرص

من که هیچ راهکاری نتونستم براش پیدا کنم
هیچی هم جواب نمیده
فقط شیاف

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ها💗💗 مامان جوجه ها💗💗 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وششم بارداری
فرشته آسمونیم فرشته آسمونیم قصد بارداری
مامان رادوین 💙😍 مامان رادوین 💙😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری