خانما چی بخوریم بچه زود ورن بگیره

۴ پاسخ

زودشو نمیدونم
اما حلیم
اجیل
ابگوشت
کلا حبوبات
بستنی اینا خوبه

آخه وزن بچه بیشتر ماه اخر میباشه خیلی ها از ۲۰ هفته به بعد نگران وزن هستن

تخم مرغ آب‌پز و شیر ماجان مخصوص باردارها هم خیلی خوبه

هرچیز مفیدی ب بچه وزن میده

سوال های مرتبط

مامان delaroz🥹🫀 مامان delaroz🥹🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب سادات🌱 مامان زینب سادات🌱 ۳ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دیار و دایار مامان دیار و دایار ۹ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ ماهگی