۴۱ پاسخ

پیام مال۴ماه پیشه

من ک از بس لاغر شدم دارم محو میشم🥲

خوشحالت من اسکلت شدم قشنگ 15 کیلو کم کردم

والا ما که لاغر شدیم عین اسکلت

من شدم پوست استخون

په چرا من وزن کم نمیکنم که فقط شیر خودمو میدم😅

من که همه لباسهام گشاد شدن

راضی هستی ازش؟
میشه عکسشو بگیری تورو خدا منکه اعتماد به نفسمون از دست دادم دیگه از مرحله لاغری رو رد کردم😭

منم فقط میخورم ،گرسنمم میشه آخه هیچی هم نمیشه خورد یا برا رفلاکسش بده یا دل درد میگیره
شیرینی ،برنج ،اب هویج ،سمنو و این چرخه چاق کننده و دیابت زا ادامه دارد

🫠🫠🫠هیچی میسازیم فعلا باهاش

والا من سر40روزگی دخترم ب وزن قبل بارداری برگشتم از بس ک بی خوابی و اذیت شدم الان یکی دوهفتس یکم نفس دارم میکشم دیگه ب رژیم نرسید

منم شیرخودمو میدم ولی اگه نخورم شیرم کم میشه برا بچه کافی نمیشه خیلی چاق شدم

منم چاق شدم تو شیر دهی . بخاطر همین رفتم دکتر تغذیه رژیم شیر دهی گرفتم . واقعا خوش بسعادت اونایی که لاغر میشن

من که خیلی لاغر شدم لیدی میل و جوانه گندم میخورم تپلی شم 🥲🫠

منم لاغر شده بودم بعد از یک مدت دوبار. وزن ام برگشت به حالت عادی. من موقع بار داریم تا 70 کیلو رفتم الان 50 کیلو شدم.

من زایمان قبلم رژیم گرفتم از ۴ماهگی اصلا کم نکرده بودم
اینبار خداروشکر ماه اول کل وزنی که اضافه کرده بودم پایین اومد ۳ـ۴کیلو دیگه هم پایین اومدم
۱۴کیلو وزن کم کردم بعد زایمان

من تو بارداری ۲۰ کیلو اضافه کردم🤦🏻‍♀️فعلا فقط ۱۲ کیلو کم کردم ۸ کیلو دیگه دارم ولی اصلا اراده ای واسش ندارم 😭

من که کامل لاغر شدم مخصوصا صورتم خیلی لاغر شده
نمیدونم چیکار کنم

من ۹۳تابودم زایمان کردم شدم ۸۲ حالا فکر کنم دارم چاق میشم البته ۴ماه به بعد بچه خوب شیر میخواد لاغر میشیم

من ۲۰کیلو اضافهدکردم۱۱کیلو کم شدم بقیش مونده میخوام رژیم بگیرم

منم شير خودمو ميدم، اينقدر ضعف مي كنم و اشتهام زياد شده كه وزنم پايين نيومده هيچ بالاترم رفته، خيلي ناراحتم

من ۲۲ کیلو کم کردم از وزن قبل بارداریم هم ۸کیلو کمتر😂 تازه هنوز سرکار نرفتم

منکه ۱۵کیلوکم کردم
زیرچشام گود وسیاه شده
عین کارتون خوابا شدم😂

من اصلا وزن‌کم‌نکردم دخترمم بیشتر شیرخشک میخوره ولی میترسم رژیم بگیرم دیگه کلا شیرم خشک بشه اگه شیرم زیاد میشد دخترم فقط شیر خودمو میخورد حتما لاغر میشدم

خود شیر دهی لاغرت میکنه

شیرینی و قند رو حذف کن به جاش میان وعده دوتا خرما بخور

من کم کردم دوباره اضافه کردم 😑خیلی اشتها گرفتم تو حاملگی اینجوری نبودم که تو شیردهی هستم

من یک کیلو اضافه دارم کلا کم کردم

من خیلی لاغر شدم بعد زایمان ۱۸ کیلو وزن کم کردم رژیم گرفتم

من شیر خودمو نمیدم تو این سه ماه وزنم شده وزن قبل زایمان

پیاده روی روزانه

من سعی میکنم وقتی بغلمه یا خوابیده یکم ورزش کنم هم خستگیم کمتر میشه هم از این چاق تر نشم هنوز تا وزن قبلیم شیش کیلو اضافه وزن دارم که به وزن بازو و ران و سینه اضافه شده بوده سخته اب کردنش

من کم کردم تو این دو ماه 11 کیلو کم کردم

من ۱۳ کیلو کم کردم بعد زایمان 🙂

من نمیدونم چرا چاق میشم شیر خودمو میدم

هیچی هنوز هشت کیلو اضافه وزن دارم شلوارام بهم نمیخوره هنوژ شلوار بارداری میپوشم با این که شکم ندارم اما سایزم بالاس

من انقد کم کردم ک نگو

وای ارع منم لاغر شدم توروخدا راهکار بدین

اگه شیر خودتو میدی که باید وزن کم کنی. من از قبل بارداریم هم وزنم کمتر شده

ن نمیشه
من دارم میان وعده هامو کم میکنم فعلا

من که به خاطر شیردهی کلی وزن کم کردم
قشنگ آب شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۳ ماهگی