سرویکس ۳۲ خوبه؟؟

۸ پاسخ

یکم باید مراعات کنی عزیزم

من انتی ۳۱ انومالی ۳۲ بودم هیچ استراحت مطلق و شیافیم نداشتم

خونم طبقه سومه حداقل روزی یبار میرم و میام

۲۰ هفته بودم از مشهد تا رشتم‌رفتم مسافرت 😆

خیلی خیره بازی در اوردم ولی خداروشکر تا الان مشکلایی مثل خونریزی و لک بینی و اینا نداشتم

من ۳۲ هستم عزیزم هم بارداری اولم هم دوم تا اینجا ک مشکلی نداشتم

بله عزیزم هر عددی بالای ۳۰ باشه خوبه نگران نباش فقد زیاد راه نرو سرپا نمون

بین ۲۵ تا بالا خوبه. منم با سونو واژینال ۳۲ هستم دکترم گفت عالیه.

دکترت باید تایید کن چون چیزای دیگه رو هم در نظر میگیرن
مثله بسته بودن رحم
یا شل نبودن دهانه رحم
اما بالای ۳۰ میگن خوبه

یکم نیازبه استراحت داری مواظب باش عزیزم

خوبه فقط باید مواظب باشی

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان دلارز مامان دلارز ۵ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل ۱۰ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۸ ماهگی
مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه ی زندگیم مامان معجزه ی زندگیم هفته سیزدهم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری