بچها شیرخشکی تا کی باید آروغشون بگیریم؟؟

۸ پاسخ

من تا سه ماه آروغش کرفتم 😂

تا شش ماه
درکل تاوقتیکه غذاخور بشن و خطررفلاکس کم‌یشه

پسر من شیر میخوره سیر بشه خودش سریع میزنه

تا وقتی که بتونه بشینه

تا ۶ ماهگی

من. ک دیگ شبا نمیگیرم

تا هر وقت که شیر میخورن

فکر کنم تاشش ماهگی
بعدش یاد میگیرن

سوال های مرتبط

مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان محدثه مامان محدثه ۱۴ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان مانیار🥹🩵 مامان مانیار🥹🩵 ۱۱ ماهگی