۹ پاسخ

من از ۳۲هفته گرفتم

من هفته پیش گرفتم

من۳۶هفته گرفتم
بستگی به دکتر دارع
از ۳۴هفته میدن بعضیا ۳۲

به من گفته هفته بعدی برم یعنی توی ۳۶هفته .که اول گفته برم ازمایشات فبل زایمان وادرار و هماهنگی با بیهوشی و سونو .جواب رو میبرم دکتر بعدش ان شالله نامه میده

36 بمن گفت بیا
امروز رفتم گفت بین 16دی تا 20دی انتخاب کن

من 34 هفته گرفتم

۳۶ اخرین سونو باید بدی مشخص شه اگه سابقه سز هم داری الانم میتونی بگیری

من۳۶هفته گرفتم

من این هفته میخوام بگیرم

سوال های مرتبط

مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد طاها مامان محمد طاها روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان💙👶🏻 مامان شاهان💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد