سلام خانما برای اسهال چی خوبه بخورم؟

۷ پاسخ

چای نبات دارجین عالیه سریع جواب میده

پودرسنجدد حتما امتحان کن

ببین نمیدونم در چه حد اسهال شدید ولی مناین هفته شدیییید شدم و وقتی پیش دکتر رفتم گفت ممکنه آب بدنت و در ادامه مایع دور جنین کم بشه و یه شب بیمارستان بستریم کرد و مرتبط بهم سرم وصل بود که بدنم هیدراته بمونه
هیچ دارویی توی بارداری در خصوص اسهال برای جنین قابل استفاده نیست
دکتر به من گفت ماست پروبیوتیک؛ کته ماست؛ سیب و موز و تخم مرغ آب پز بخور

موز .برنج کته کن گرم با ماست بخور میبنده

کته با ماست

من میوه ی محل خودمون یعنی کونوس یا همون ازگیل شما رو میخورم خوب میشم

موز.

سوال های مرتبط

مامان کارن کوچولو🥹🩵 مامان کارن کوچولو🥹🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان نخودچی🩷 مامان نخودچی🩷 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۴ ماهگی
مامان نی نی ❤️🤗 مامان نی نی ❤️🤗 ۸ ماهگی
مامان تو دلی مامان تو دلی روزهای ابتدایی تولد