آلو بخارا میشه بخوریم یبوست دارم

۵ پاسخ

اره عالیه

اره عالیه.
زیتون وروغن زیتون عالیه
کاهو عالیع
اب هم زیاد بخور

انجیر چون شیرینه حالمو بد میکنه الو بخارا میخورم

اره من میخورم

من خورشت آلو با رشته پلو خوردم گلاب ب روت کلا دستشویی بودم اگ یبوست داری این غذا رو امتحان کن

سوال های مرتبط

مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷یسنا یاسین🩵 مامان 🩷یسنا یاسین🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری