سلام میگم خوردن کله پاچه راسته ک میگن ضررع؟

۶ پاسخ

فقط مغز و چشم و زیاد نباید بخوری چون مثل جگر ویتامین A بالایی داره

چه جالب من نشنیده بودم

نه عزیزم ولی زیاد نخور

تو گوشی منم دیدم نوشتن نباید بخوری ولی بچه های قدیم مگ چشونه مامانم میگه هیچ یک از این چیزایی ک میگن نبایذ بخوری رو‌ما میخوردیم بچه هامونم هیچیشون نیست میگه بیخیال باشی بهتره

من ک‌ خوردم هیچی هم‌نشد🥱😂

منم شنیدم ولی خیلی هم خوردم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان 🤰🏻💙💙 مامان 🤰🏻💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری