۵ پاسخ

من بارداری قبلی همون چیزای همیشگی
قرار نیست جنین ۴کیلپ بشه ک از ۲/۵ب بالا اوکیع نگران نباشید آنقدر

میگن
مغز ها
کره بادام زمینی
سینه مرغ آب‌پز
حلیم
کباب
پدر لیدی میل
تخم مرغ آب‌پز

حالا برم ببینم وزنش خوبه ۲۳اوم نوبت ندارم سونو هم ننوشته برام

سنو وزن کجا میری؟

من کره بادوم زمینی‌،چون قندم بالاست چیز زیادی نمیتونم بخورم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🎀🩷 مامان ماهلین🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان نلین مامان نلین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا معراج مامان آقا معراج ۵ ماهگی