خانما واسه یبوست بارداری چیکار کردین شما🤕

۱۰ پاسخ

عزیزم درخاست دوستی میدی بم

مبارک باشهههه دختررررر❤😍😍😍

فااطمههههههههههههه
مبارک باشهععععععععع
مامان شدیییییی به سلامتیییییییی
چقدر خوشحال شدم برات دختر❤️❤️❤️❤️❤️

وای خیلی بده از الان یبوست داری پس هفته های بالاتر خیلی اذیت میشی من موقع پسرم اوایل خوب بودم بعدش دیگه خییییلی اذیت شدم هیچی جواب نداد ساعتها تو دستشویی گریه میکردم

الو، سبزی خوردن، شربت لاکتولوز، مایعات زیاد، ناشتا آب ولرم خوردن

قربونت عزیزم

ناشتا آب بزار جوش بیاد یه کوچولو که خنک شد بخور
البته هر روز این کارو باید کنی

فقط روغن بادام شیرین کاژان بگیر بخور هم تهوع رو خوب می‌کنه هم یبوست

زیتون همراه غذا

انجیر بخور الو خشک یا خاکشیر
کدو

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان مارشمالو🎀 مامان مارشمالو🎀 هفته بیست‌وهفتم بارداری