۱۰ پاسخ

میوه آلو زردآلو شلیل کلا میوه زیاد بخور منم مثل شما بودم ولی از اون موقع ک میوه زیاد میخورم ب گفته دکترم مخصوصا آلو و زردآلو تقریبا میشه گفت خوب شدم

دکتر اینو برام تجویز کرد شبها قبل خواب

تصویر

عزیزم سعی کن تو خوراکت حتما از مواد غذایی فیبر دار استفاده کنی
من خودم اگر با غذا سبزی نخورم از یبوست میمیرم همین که سبزی بیاد تو برنامه غذاییم خوب میشم.

صبحا دو لیوان آبش جوش ولرم بخور و اینکه کیوی هم بخور خیلی خوبه

هرروز صبح ناشتا ابجوش و بزار ولرم بشه بخور

شلیل،هلو، آلو، کاهو، زردآلو

شب قبل خواب سه چهارتا انجیر بذار تو یک لیوان اب صبح هم اون اب هم انجیرهارو ناشتا بخور تا یک ربع بعدش چیزی نخور

میوهاای تابستون خوبهااا آلوچه زردالو کارسازه

انجیر هم خوردم .نمیدونم

انجیر خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان هستی کوچولو🩷🩷 مامان هستی کوچولو🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 ۴ ماهگی
مامان دونه انار🤰 مامان دونه انار🤰 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته نوزدهم بارداری