برای پایین اومدن قند چی خوبه؟

۸ پاسخ

سرکه سیب

قند بالا سزارین اجباری نمیکنن

والا زیادم نمیخورم.نون همش سنگک استفاده میکنم میوه هم فقط خیار موندم چکار کنم

من دارم فقط از سنگگ استفاده کن خیلییییی کمک میکنه من فکر نمیکردم آنقدر تاثیر داشته باشه اگ لوبیا و سیب زمینی و ماکارانی شیرینی و قند جلوگیری کن

نخوردن ماکارونی ، سیب زمینی ، لواش ، و برنج زیاد

کدو خورشتی رو ابپز بخوری خیلی خوبه
و اینکه دمنوش شنبلیله هم میگن خوبه ولی برای بارداری نمیدونم میشه خورد یا نه

بامیه

کدو خورشتی

سوال های مرتبط

مامان آوینا خانم❤️ مامان آوینا خانم❤️ ۶ ماهگی
مامان پناه جون مامان پناه جون روزهای ابتدایی تولد
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان دلوین 🩷تودلی🩵 مامان دلوین 🩷تودلی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری