۴ پاسخ

خوشبحالتون پیاده روی میکنید هیییی قدرشو بدونید استراحت مطلقم پدرم در امده ارزووووومه فقططططططط بلند شم دکتر بگه برو پیاده روی کیه ک منو بیاره خونه ک ماه آخر اگ اوضاع خوب باشه تو ۹ماه میگه برو پیاده روی برام دعا کنید

آره خوبه من یک ساعت بعد وعده های غذایی مثلا ۱۰ یا ۱۵ یا ۲۰ دقیقه راه میرم تو خونه هم قندم کنترله هم ورم نیاوردم

من ٣۴ هفته ام دکترم گفت یک روز درمیون نیم ساعت
بهداشتم گفت خیلی به خودت فشار نیار حالا زوده..
درکل مواظب خودت باش
اگه همیشه ورزش میکردی اوکیه ولی یهو نرو

بله ۲۰دقیقه فعلا خوبه کم کم زیادش کن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓🤍 مامان توت فرنگی🍓🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 ۱۰ ماهگی