۸ پاسخ

فردا بخور
میره بالا قندت

نمیدونم من بهداشت تا الان نرفتم اگه نرم چی میشه

نه اصلا نخور من دوشب قبلش بستنی خوردم نشون داد ناشتا بالا رفت

نخور فردا بعد ازمایشت بخور

نه عزیزم

نهههههه
قندت بالا نشون میده
به استرس بعدش نمی ارزه
بزا فردا بعد آزمایش بخور

منم سشنبه دارم چند ساعت باید آزمایشگاه باشیم

من امروز بهداست بهم گفت شب قبل ازمایش چیز شیرین نخورم البته من پنج هفته دیپه باید برم

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری