مامانا چی بخورم رشد جنین خوب بشه

۹ پاسخ

نخوداب

🤣🤣ب زور پاین میکنم انقد ک ویار دارم

میان وحد شام نهار

من روزی دوبار روزی دو پیمانه

حلیم ، پروتئین، بادوم ...

من ک تا الان ن تخم مرغ ن بستنی اصلن نمیتونم بخورم حال تهو میگیره

دکتر منم قرص داد با پودر لیدی میل از یک 16۰۰شدش دو دویست تا ۲۸این ماه سنو دارم

من دکتربهم لیدی میل دادجواب بود

بادوم درختی بستنی تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری