تاوقتی بشینن ک تقریبا ۶ماه میشینن
۶ ماهگی
اگر دلدرد اینا نمیشه تا ۳_۴کافیه
من تا ۲ ماهگی گرفتم
۴ ماهگی بعدش خودش میزنه دیگه
من كه ميگيرم
تاوقتی بچه بتونه بشینه
من ک نمیگیرم
تا ٦ ماهگي حتما بايد بگيري عزيزم
من تا ۳ ماه ونیم میگرفتم بعد دیگه اذیت میکرد ولی وقتی غلت میزد یا وسط بازی خودش اروغ میزد ولی الان چند روزی سعی میکنم اروغشو بگیرم که حالش بهتر باشه
من تا دوماهگی گرفتم🤭
من ديگه ٤ ماهش شد نميگيرم
چون دمر كه ميشه يا كه بغلش ميكنم ميشينم حودش ميرنه
منکه فعلا دارم میگیرم
۴ روز دیگه ۳ ماه پسرم پر میشه میره تو ۴ ماه ولی همچنان در حال آروغ گرفتنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.