مامانا تا چند ماهگی باید بادگلو گرفت؟

۱۳ پاسخ

تاوقتی بشینن ک تقریبا ۶ماه میشینن

۶ ماهگی

اگر دلدرد اینا نمیشه تا ۳_۴کافیه

من تا ۲ ماهگی گرفتم

۴ ماهگی بعدش خودش میزنه دیگه

من كه ميگيرم

تاوقتی بچه بتونه بشینه

من ک نمیگیرم

تا ٦ ماهگي حتما بايد بگيري عزيزم

من تا ۳ ماه ونیم میگرفتم بعد دیگه اذیت می‌کرد ولی وقتی غلت میزد یا وسط بازی خودش اروغ میزد ولی الان چند روزی سعی میکنم اروغشو بگیرم که حالش بهتر باشه

من تا دوماهگی گرفتم🤭

من ديگه ٤ ماهش شد نميگيرم
چون دمر كه ميشه يا كه بغلش ميكنم ميشينم حودش ميرنه

منکه فعلا دارم میگیرم
۴ روز دیگه ۳ ماه پسرم پر میشه میره تو ۴ ماه ولی همچنان در حال آروغ گرفتنم

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🧸 مامان سامیار👶🏻🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان اسرا مامان اسرا ۱۴ ماهگی
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی
مامان جوجو🐣✨ مامان جوجو🐣✨ ۱ سالگی