نه اصلا نباید رژیم بگیری چون هم شیرت کم میشه و هم رو اعصاااابت فشار میاره
کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۳۶۰۰ مادر .❤️🌱.
@food_babyy
خوشبحالت من استخونم باروکش🤐
اول بگو چن کیلویی تا بگم واقعا چاقی
یا مادرشوهرت چسی میاد
شماها چیکار میکنید که موقع شیر دادن چاق میشید چی میخوریذ لطفا به منم بگید توروخدا
مامان رقیه شیر افزا چی خوردی که چاق شدی پس چرا من استخوان شدم😂😂
ای خدا کی میخوان دخالت ها رو تو زندگی عروس ها قطع کنن 🤦♀️🤦♀️
چی میخوان از جون عروس
عزیزم من پیش کلی دکتر رفتم همه گفتن تا دوسالگی چه شیر بدی چه ندی رژیم نگیر چون بدنت آمادگی نداره واسه رژیم هنوز بدنت نیاز داره به این که خودش رو ترمیم کنه و بازسازی بشه تو با رژیم میای تخریبش کنی 😐🤦♀️
من یک ماه بعد زایمان شدم همون وزن قبل بارداریم ولی یه کوچولو شکم دارم
گفت میتونی بری باشگاه ولی ورزش شکم نکن هوازی کار کن چون سزارین هستی چه کاریه برم باشگاه خونه دارم پرپر میزنم دنبال بچه
منم خیلی چاق شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.