سلام خانوما من یبوست شدید گرفتم چیکار کنم خیلی اذیت میشم

۱۲ پاسخ

من خودم کیوی میخورم خیلی بهترم تا الان یبوست نداشتم

امروز کارشناس تغذیه به من گفت فقط با گوجه کاهو خیار که هر۳تا فیبرشون بالاس سالاد درست کن بخور اگه میتونی روغن زیتون بریز اگه نه که با روغن زیتون دور شکم رو ماساژبده.
البته هویج زیادش نکن دچار سقط نشی.
بعد گفت ۴_۵تا آلو یا آلوچه رو از شب بخیسون فردا صبح هم آبشو بخور هم خودشونو.

دکترم بهم شربت آلکسی ژل داده خوبه

رو برنجت حتما کره بنداز درست میشی

لیمو شیرین روغن زیتون الوچه خشک خیلی رومن تاثیرداش

کیوی بخور زیاد

دکترت بگو دارو بده
در کنارشم
آب زیاد
آلو بخارا
و انجیر هر روز بخور
من همین کارو کردم خیلی
بهترشدم

روغن زیتون بریز روی کاهو بخور

فقط کیوی

من کیوی با پوست میخورم یکم تو خونه راه میرم سریع میتونم برم دسشوی

شربت لاکسی ژل بگیر از داروخانه مایعات زیاد بخور

میوه پرتغال و آب پرتغال واسه من جواب داد امتحان کن
کنار وعده های غذایی هم سبزی خوردن داشته باش اونم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیهان کوچولوم🫄 مامان نیهان کوچولوم🫄 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۳ ماهگی