خسته شدم از یبوست دارو چه بخورم مزذم دیگه

۱۰ پاسخ

من دکترم واسه یبوست این شربتو داد و واقعانم خوبه و راحتم

تصویر

شربت لاکسی ژل
اما‌کیوی‌ واس من خییییلی جوابه
روزی دو سه تا بخور

شربت یا قرص منیزیوم

کمپوت گلابی انجیر خشک معجزه هست

فقط شربت معده روزی دوبار من بابت تیروییدم کلا همیشه یبوستم تو بارداری دکتر بهم شربت داد الان بهترم هم سوزش معدم بهتر شد هم یبوستم

روغن زیتون استفاده کن

من دکترم لاکسی هرب داد بهم
کیوی هم خیلی خوبه

گلم کیوی روزی دوتا بخور آلو لواشک زیتون سبزیجات سالاد شیر داغ شیره انگور
دیگه قند نداری که کمپوت گلابی معجزه می‌کنه

فقط شیره انگور با اب جوابه

شربت مگنی میلک بعد هر وعده غذایی دو قاشق، بعد چند روز که بهتر شدی دیگه فقط شبا قبل خواب دو قاشق بخور

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان هیراد💙 مامان هیراد💙 ۶ ماهگی