من بارداری اول رفتم بیمارستان دهانه رحمم ۷ سانت باز بود ، بیشتر جیغ زدم تا زور ،دوساعت زایمانم طول کشید
بارداری دوم رفتم بیمارستان ۹سانت بود دهانه رحمم،دیگه تاجایی ک تونستم فقط زور زدم ۲۰ دقیقه زایمانم طول کشید
اول سعی کن بیشتر درداتو خونه بکشی چون بیمارستان خیلی آدمو انگولک میکنن
بعد تاجایی ک میتونی جیغ نزن انرژیتو بزار برا زور زدن انگار یبوست داری میخوای مدفوع کنی
آخر دردا قشنگ خودت فشار تو لگنت حس میکنی و میخوای زور بزنی ولی چون دردت خیلی زیاده بیشتر آدم میخواد داد بزنه
تا وقتی فول نشدی ک سر بچه دیده نشد موقع دردات تنفس عمیق بکش.
از وقتی ک میری روی تخت زایمان با دستات زیر رون هاتو بگیر ب داخل شکمت بیار پاهاتو و سرتو بیار بالا تو قفسه سینت و محکم و پیوسته زور بزن
من میگفتم انجامش میدم تکنیک تنفس و یکم تاثیر میزاره
فقط میتونم بگم اوایل تونستم انجام بدم😂
۱ ساعت اخر خیلی درد داشتم نفس کشیدن خودمم یادم رفت فک میکردم میمیرم😂🤦♀️
من فقط داد میزدم😂
موقعی ک دردداری بجای اینکه سروصداکنی نفس عمیق بکش عزیزم زودتردهانه رحمت بازمیشه معاینه میکنن هر20دقیقه نیم ساعت وقتی کامل دهانه رحم بازشده باشه میگن زوربزن تابچه بیاذمن اولش جیغ میکشیدم بهم گفت بجای سروصدا نفس عمیق بکش تادهانه رحمت زوتربازبشه
من موقعی که هنوز فول نشده بودم پیاده روی می کردم دم و باز دم میگرفتم انگار میخای گل و بو کنی بعدش عم رو توپ این کار و میکردم خیلی موثره تو باز شدن دهانه رحم سعی کن اصلا سروصدا نکنی بیشتر تمرکز کن رو زور زدن
من ماما بهم گفت درد اومد زور بزن رفت نفس عمیق
موقع درد زور بزنی
باید زور بزنی،نفس عمیق موقعی که درد نداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.