دوباره که آزمایش قند میدم و هردفعه میشه 98 چیکارکنم بیاد دایین؟ ؟

۶ پاسخ

منم قند دارم انسولین میزنم که کنترر نکنی بهت انسولین میشه کدو سبز بخور ماست کدو کدو بخته میاره پایین

فقط فقط قند مصنوعی رو کاملا حذف کن حتی یدونه قند کنار چای
ماکارانی رو بکن هفته ای یکبار ناهار بعدش پیاده روی کن
برنج هر چند روز وعده ناهار
بیشتر حبوبات ،پروتئین، سبزیجات بخور
بعد یک ماه شب قبل آزمایش چند تا تخم مرغ آب پز بخور فقطم ۸ ساعت ناشتا باش

رژیم نیستی؟

به دکترت بگو

باید ۹۰ باشه تحت نظر دکتر غدد باش

هفتت بره بالا بیشتر میشه تازه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی