۴ پاسخ

تو آب سرد یا ولرم راه برو

مال من ورم نکرده

منم خیلی ورم دارم
طبیعیه ماه آخر
پیاده روی کن

ن طبیعی نیس دکتر برو ازمایش بنویسه خیالت راحت شه یکم ورم عادیه ولی زیادیش نه

سوال های مرتبط