عزیزم معمولا به روند طبیعی خودش میگذره و تشکیل میشه استرس نداشته باش اصلا
منم🥲
بچه ها میترسم بگه خدایی نکرده باید سقط کنی آخه دکتر گفت چون تنبلی تخمدان داشتی سخته تشکیل شدن آخه مگه میشه همه با تنبلی تخمدان باردار شدن و خدا رو شکر سالم بوده بچه
کدوم سونو گرافی میری؟آزمایشگاه چطور؟واسه تشکیل قلب نگران نباش درست میشه
سعی کن مدیتیشن کنی تااروم بشی
نکن توروخدا تینقد ب خودت استرس نده لطفا بخدا واس بچه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.