مامانا دل آشوبم واسه تشکیل قلب جنین

۶ پاسخ

عزیزم معمولا به روند طبیعی خودش میگذره و تشکیل میشه استرس نداشته باش اصلا

منم🥲

بچه ها میترسم بگه خدایی نکرده باید سقط کنی آخه دکتر گفت چون تنبلی تخمدان داشتی سخته تشکیل شدن آخه مگه میشه همه با تنبلی تخمدان باردار شدن و خدا رو شکر سالم بوده بچه

کدوم سونو گرافی میری؟آزمایشگاه چطور؟واسه تشکیل قلب نگران نباش درست میشه

سعی کن مدیتیشن کنی تااروم بشی

نکن توروخدا تینقد ب خودت استرس نده لطفا بخدا واس بچه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان کآرن💕 مامان کآرن💕 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیستم بارداری
مامان فسقلی🤰💕✨ مامان فسقلی🤰💕✨ هفته نهم بارداری