سلام خانمای گل
برای تشکیل قلب چی خوبه بخورم؟!

۶ پاسخ

خرما انار یا آب انار عناب هم از الان بخر بخور مغزیجات بخور
اسفناج نخور ویتامین آ زیاد داره خوب نیس هفته های اول نوشابه هم نخور

خوردن روزی دو لیوان شیر هم خوبه

هیچییی خدش تشکیل میشه

سیب
به
گلابی
انار
خرما
بادوم درختی

انار و بادام میگن خوبه اگر انار نیست رب انار

اسفناج ، بادوم درختی، برگ زردالو ، تخم مرغ ابپز ، شیر ، فلفل دلمه

سوال های مرتبط

مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 هفته دوازدهم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان بَشه هرکول🐾 مامان بَشه هرکول🐾 هفته ششم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفتم بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سوم بارداری
مامان شاهان🍯🧸 مامان شاهان🍯🧸 هفته سی‌وششم بارداری