عزیزای دلم برای تشکیل شدن قلب چی بخورم خوبه ؟؟؟؟

۱۲ پاسخ

من اینارو خوردم خداروشکر تشکیل شده قلبش😍😍
خرما
پسته
کاهو
گوجه
شیر
کشمش
میوه خیلی مهمه
بادام
بستنی
عناب
توت فرنگی
عدس
لوبیا
گردو
سیب
تخم مرغ
اسفناج
مرغ
ماهی
قرص فولیک اسید
هر کردم میتونی بخوری عالی ان❤️
عزیزم آب انار هم عالیه عالیه
دوست من ۷ هفته رفته بود قلب نداشت جنین
دکترش گفته بود اب انار سعی کن زیاد بخوری
این یک هفته کلا اب انار خورد😂تشکیل شده ۸ هفته خداروشکر

خرما انار

رب انار.بادام درختی

سوره یاسین قلب قرآنه برای تشکیل قلبش بخون

بِه
لوبیا سبز

هر. شب شیر ولرم و خرما بخور

به میوه فروشی بگو سفارش بزنه برات

توت فرنگی . خرما . سیب . آواکادو . شیر ام بخور

بادام درختی خیلی خوبه

خرما
سیب

اوکادو
کلم بروکلی
انار

توت فرنگی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🥹 مامان تو دلیم🥹 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بی نام مامان بی نام روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته هفتم بارداری
مامان فاطمه الزهرا مامان فاطمه الزهرا ۲ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان شاه‌پسرم مامان شاه‌پسرم قصد بارداری
مامان بلوبری 🫐 😍 مامان بلوبری 🫐 😍 هفته هفدهم بارداری
مامان دلانا🩷🧚‍♀️ مامان دلانا🩷🧚‍♀️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آینده🙃❤ مامان آینده🙃❤ قصد بارداری
مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 مامان كنجد كوچولو👼🏻🤰🏻 هفته دوازدهم بارداری