۹ پاسخ

آب هویج عالیع بخور یک ساعت بعد شیر می‌کنی

منم همینجور بودم الان خیلی کم شیر دارم مک میزنه کل سینم میسوزه اتیش میگیره هرچیم میخورم خیلی اثز نداره فقط آب هویج هروقت میخورم تا سه چهارروز شیر خوبی دارم

چون تغذیه بچه بیشتر شده شیرت دیگه نمیریزه نگران نباش بچه سیر میشه

پودر شیر افزا بخور من گالاکتورایز میخورم علاوه بر مایعات

منم همین جوریم

اش اسفناج بخور

ماهی بخور مایعات زیاد بخور تا شیرت زیاد بشه

میگن دلستر یا اصلا‌چیزای آبکی بخوری شیر زیاد میشه من نخورم شیرم اصلا نمیاد

مایعات فراوون و تغذیه خوب

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی ۱۳ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی