خانما من یبوست دارم شدید چیکار کنم بنظرتون 😞💘

۷ پاسخ

من با قطره پیکودراپ مشکلم حل شد،البته فقط ۱۶ قطره بخورید،بیشتر تبدیل به اسهال میشه🫠

شربت انجیر خیلی خوبه . و انجیر خشک

برگ زردآلو بخور
لاکسی ژل هم شربته اونم میتونی بخوری

شربت لاکسی ژل بخور عزیزم

من انجیر و عناب میزاشتم تولاب صبح ناشتا میخوردم سریع برطرف شد یبوستم

رب انار بخور

کیوی بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان نی نی

کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته سی‌وهشتم بارداری