من با قطره پیکودراپ مشکلم حل شد،البته فقط ۱۶ قطره بخورید،بیشتر تبدیل به اسهال میشه🫠
شربت انجیر خیلی خوبه . و انجیر خشک
برگ زردآلو بخور
لاکسی ژل هم شربته اونم میتونی بخوری
شربت لاکسی ژل بخور عزیزم
من انجیر و عناب میزاشتم تولاب صبح ناشتا میخوردم سریع برطرف شد یبوستم
رب انار بخور
کیوی بخور عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.