مرسی از همتون پیاده روی رو که دارم ورزش هارم پس کم کم شروع کنم
۳۶ هفته و یک روز شروع کن
اره دیگه گلم شروع کن وقتی وارد ماه نهم شدی دیگه میتونی ورزش و پیاده روی کنی و برا زایمان آماده بشی
بعد از زایمان 😅😂
دو هفته دیگع
از ۳۶ هفته پله و پیاده روی گاو گربه و اسکات اینا
من شروع کردم
والا شکم اول انقدر همه گفتن وای دردمون شروع نمیشه نگرانم
گفتم 36 دیره دیگه
اینجوریه زودتر شروع کنم
ورزشام
اسکات 15تا
پل شکم 10تا
15بار کگل سفت میکنم تا پنج ثانیه یا بیشتر ول میکنم
به پهلو میخوابم با پا حالت قیچی باز و بسته میکنم بعد اون یکی پا اینم هر پا 10تا
مدل پروانه ای میشینم: کف پاهامو میچسبونم بهم چند دقیقه همینجوری میشینم
پیاده روی هم تو خونه میرم نیم ساعت گاهی بیشتر...
حرکات کششی پا و دستم میرم
ماما آبادی قبلا تو اینستا یه دوره میفروخت من گرفتم تو اون دورش زده از ۳۶هفته و ۱ روز شروع کنین
ولی کلا از الان پیاده روی داشته باشی خیلی عالیه از یک ربع یا نیم ساعت شروع کن هر دو سه روز ۵یا۱۰ دیقه اضاف کن تا آخر به یساعت در روز برسه
دیگه تایم خوبیه ۳۵ هفته
کم کم باید شروع کنی
کدوم بیمارستان میخای بری
شکم اول هستی؟
اگه میشه بگین چه ورزش هایی بکنم تا زایمان راحت و سریعی داشته باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.