۱۲ پاسخ

بستنی و کباب و ماهی و مغزیجات
من تخم مرغ هفته ای یکبار یا دوبار اونم تو غذا
چون بدم میاد از تخم مرغ آب پز
هر روز تو وعده ت گوشت و مرغ باشه
من ۳۱ هفته و ۱روز ۲ کیلو بود
روزی ۴تا میوه

سویق کودک بگیر صبحها ناشتا با آب جوش حل کن با شیره انگور کمی اضافه کن بخور موقویه سمنو هم موقوی و وزن میده چهار مغز هم همینطور

لیدی میل میگن عاالیه بخور

اول ببین خودتو همسرت چطوری هستید ریزنقشید یا درشت
من دکترم‌گفت اول ژنتیک والدین موثره برای هیکل بچه بعد تغذیه

بستنی قندش خیلی زیاده ضرر داره
با پروتئین ها و چربی های مفید وزنشو ببری بالا خیلی سالم تره تا قندهایی مثل بستنی و ....
اینا موقتی هم هستن .سالم هم نیستن

اگه وزنشو میگی ، کره ی بادام زمینی بخور
وزن جنین رو بالا میبره

فرنی ، بستنی ، اگه قند نداری دلستر ، اجیل، حلیم ، جوجه

نمیدونم اینجا میگن لیدی میل میده دکتر برای وزن گیری بچه
ولی اجیل و پرو تئین به بچه وزن میده

بادوم درختییی

من حیلییییی نی نی ریز دوس دارم 😍😍ولی پسرم ۳ونیم بود اینم فک کنم همون شه😅😅😅

کباب جوجه بستنی برای من خیلی جواب بود

حلیم غذای مقوی بستنی پودر لیدی میل

سوال های مرتبط