عزیزم یه دیس غذا بود خب😐 نصفشم باز سالاد بود بازم نصف یه دیس و خوردی یعنی قبلا یه دیس غذا میخوردی ک این جز رژیم حساب میشه واست؟
اتفاقا این مدلی غذا بخوری رژیمت رو نمیشکنی، اگه سخت باشه نمیتونی طولانی مدت رژیم بگیری. آفرین عالیه. من شیر میدم اصلااا نمیتونم رژیم بگیرم تو واقعا احسنت داری
خب نسبت به قبل حجمشو کم کرده این درسته دیگه
رژیم هیجانی یعنی شکست
همین کم کردن حجم نسبت به قبله خودش بهترین روشه
بقول تایپک دیشب خودتون خدا هیچ تلاشی رو بی نتیجه نمیزاره حتی اگر کم باشه پس به راهتون ادامه بدین و جوابی فعلا به انتقادات و شیرین بازی های بقیه ندین،نتیجه ای که میگیرید خودش بهترین جوابه😉🥰
و خب خود اون سالادم حجم میگیره.سالاد روباید قبل غذا بخوری ک معدتو پرکنه و غذتوکمتربخوری.نه که اینجوری حجم غذات بیشترمیشه
چجوری تو شیردهی لاغر نشدی؟
من چرا دارم محو میشم
من شیر مادر میدم دوست دارم رژیم فست بگیرم ولی میترسم تاثیر روی شیر داشته باشه شیرم کم شه
عزیزم اهمیت نده کلا بعضیا انگار عادت دارن ساز مخالف بزنن
عزیزم همه چی بخور به اندازه من تو یک ماه پنج کیلو کم کردم با کم خوردن ولی حتی نوشابه ام خوردم🤣
عزیزم من کلی پیج تغییر سبک و دنبال کردم دکتر تغذیه هم رفتم
رژیمت اصولیه حجمشم باید با توجه به میلت کم و زیاد کنی موفق باشی ان شاءالله
رژیمت درسته والا من که بچه شیر نمیدم همین قدر برنج میخوردم تو رژیم 😐🥲😐😐😐
مگ باید ی قاشق بخوری؟ شاید هم حتی یک دونه برنج
روغن رو فقط حذف کن با شکر
دیدم الان غذاتو رژیمیه دیکه😑مگه رژیم نباید برنج بخوره ،من همین رژیم رو کرفتم همین جوری همه چی میخوردم ولی کم۱۲کیلو کم کردم،اونایی ک کتو فست میگیرن فوری کم میشه فوری هم زیاد میشه
نه بحث مااین بود که مقدارش زیاده.کم نیست😁😂اماخب مهم اینه که قبلا چقدر میخوردی و الان ازونموقع کمتربخوری.و اینکه کربوهیدراتوباید کم کنی پروتیینو زیاد کنی.دقیقا برعکس چیزی ک الان خوردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.