۳ پاسخ

آپتامیل هضمش براش خوبه ولی خیلی کم وزنه بچه ام با اینکه شیر خودمم میخوره

اره شیر خوبیه

من گیگوز دادم خوبه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۱ ماهگی
مامان Arvin>🧸🍭 مامان Arvin>🧸🍭 ۶ ماهگی
مامان 💗💞هانا👶❤ مامان 💗💞هانا👶❤ ۱۱ ماهگی