هرچی عادت داشتی بهش بدنت قبلا بهش رسیده مثل قبل بخور، زیاده روی نکن. دکترم اینو گفت.
همچی میتونی بخوری چرا خودتو اذیت میکنی فقط باید با ملاحظه بخوری مثلا هر روز هفته نباشه عزیزم اگ همچی تو بارداری بخوری بعدا ب سلامتی ک بچه اومد بدغذا نیست ک اذیتت کنه
من خیلی خوردم تا الان فکر نکنم مشکلی داشته باشه
فقط بخیسون یه روز نفخ نداشته باشه 🥲
🫠🫠🫠وای من خوردم داغون شدم از نفخ
بخور عزیزم نوش جان
بعضیا اینجا دیشب تا صب تو اب نمک خواب بودن
😐😐نه نخوری چشمات بلبلی میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.