خانما لوبیا چشم بلبلی میتونم بخورم؟

۷ پاسخ

هرچی عادت داشتی بهش بدنت قبلا بهش رسیده مثل قبل بخور، زیاده روی نکن. دکترم اینو گفت.

همچی میتونی بخوری چرا خودتو اذیت میکنی فقط باید با ملاحظه بخوری مثلا هر روز هفته نباشه عزیزم اگ همچی تو بارداری بخوری بعدا ب سلامتی ک بچه اومد بدغذا نیست ک اذیتت کنه

من خیلی خوردم تا الان فکر نکنم مشکلی داشته باشه

فقط بخیسون یه روز نفخ نداشته باشه 🥲

🫠🫠🫠وای من خوردم داغون شدم از نفخ

بخور عزیزم نوش جان

بعضیا اینجا دیشب تا صب تو اب نمک خواب بودن

😐😐نه نخوری چشمات بلبلی میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان جوجه😍 مامان جوجه😍 ۸ ماهگی
مامان قطاب مامان مامان قطاب مامان ۹ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان نبات مامان نبات ۷ ماهگی
مامان آلوچه😍❣ مامان آلوچه😍❣ ۳ ماهگی
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری