میگم موز میتونم بخورم؟؟

۱۰ پاسخ

من میخورم ولی چون طبعم گرمه نباید زیادی خورد من روزی سه با چهار تا می‌خوردم گرمیم میزد بالا

یعنی تو این ۳۲ هفته موز نخوردی اصلا؟؟

اره عزیزم بخور هیچ اشکال نداره یروز درمیون بخور فقط مواظب قندت باش

آره چرا نتونی

والا من از اول خوردم موزو😐

یعنی تا این هفته نخوردی ؟🦦

😐چه سوالا میپرسین ب امام هشتم اه

آره چرا نتونی

چرا نتونی؟
خیلیم مقویه‌

اره عزیزم خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی