من میخورم ولی چون طبعم گرمه نباید زیادی خورد من روزی سه با چهار تا میخوردم گرمیم میزد بالا
یعنی تو این ۳۲ هفته موز نخوردی اصلا؟؟
اره عزیزم بخور هیچ اشکال نداره یروز درمیون بخور فقط مواظب قندت باش
آره چرا نتونی
والا من از اول خوردم موزو😐
یعنی تا این هفته نخوردی ؟🦦
😐چه سوالا میپرسین ب امام هشتم اه
آره چرا نتونی
چرا نتونی؟
خیلیم مقویه
اره عزیزم خیلیم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.