از کی باید بزاریمشون تو روروئک

۵ پاسخ

من از ۳ماهگی گذاشتم

من منتظرم قدش بلند تر سه پاهاش قشنگ برسه زمین بعد میزارم

عشقم دخترت ۴ماهگی قد و وزنش چقد بود

اول باید بتونه بشینه
به بچه اسیب میرسه زود بزاری

پسرم تو6ماهه دوروزه میذارمش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان سورنا 💙 مامان سورنا 💙 ۱۲ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۵ ماهگی