۷ پاسخ

بخدا موندم چی بخورم .کوفت باید بخورم

من آبگوشت میخورم گوشت می‌زارم رای برنج خیلی شیرم زیاد میشه
صبحها کره گوسفندی خوبه

والا من همه چی میخورم

سیب زمینی نفخ داره نمی‌خورد

من قبلاً مادرم برای آبجی کوچیکم که دل درد می‌گرفت
کته اصلا نباید بخوری سنگینه باید آب برنج‌بکشی .
شوید پلو خوبه
خورشت مامانم گوشت جدا برای خودش برمیداشت خورشت گوجه و هویج میکرد میخورد .
برنج با گوجه کباب و گوشت میخورد
ماست و پنیر نمی‌خورد
میوه فقط کمپوت میکرد سیب کمپوت میکرد میخورد خام نمی‌خورد تا شش ماهگی رعایت کرد

همه چی جز حبوبات

همچی بخور جز حبوبات
اول من خیلی چیزا نخوردم بدنم ضعیف شد شیرم کم شد بعدش شروع کردم خوردن اخرش عرق زیره یا رازیانه میخوردم نفخش میرف

سوال های مرتبط