من همه چی خوردم بنظرم حساس نشو خیلی
تورو خدا ی لیست از غذاهای مقوی و نفخ زیاد هم نداشته باشن بگین خاهش
بخیه هاتو کشیدی؟
گوشت گوسفند رو بپز . بعد بزار لای برنج دم کن .یکم هم از آبگوشت بریز روی برنج .
میشه لایی پلو . خیلی هم خوشمزه هست. نفخ هم ندارع
منم نمیدونم چی درست کنم
آبگوشت خیلی بخوری
هم چی بخورحبوباتم نفخش بگیربخور
وایی اینجوری که اگه شیر میدی از پا میفتی اینقدر سخت نگیر فقط چیزایی که زیادی نفاحه مثل حبوباب کم بخور اینم نفخش از قبل بگیر وگرنه هرچی خوردی عب نداره بعدش ی عرق نعنا یا زیره بخور بچتم جون بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.