۵ پاسخ

عزیزم بعد زایمان هنوز تهوع و ویار داشتی گی خوب شدی دقیقا؟؟من هنوز خوب نشدم

منم چون شیرخشک میدم مشکل تورو دارم مامان نیهان
خیلی کلافه ام

من چند روزه میخوام برم دکتر جور نمیشه میخوام برم دیش طیبه دوستوندی خیلی خوبه قبلا ازش خوب جواب گرفتم الانم برم ببینم کم میکنم🥲🥲

من از یه مربی تغذیه رژیم گرفتم
واقعا خیلی خوب بود
تو دوماه۱۵کیلو کم کردم
الان باز رژیمو شروع کردم چون دلم میخواد لاغر تر بشم
اخه هنوز اضافه دارم

دکتر تغذیه برو ک بهت کمک کنه من این چند ماه ۱۷ کیلو کم کردم شیر خودمو میدم به‌ پناه باوجود‌اینکه رژیم ندارم و همش شیرینی جات میخورم ۱۷ کیلو کم کردم

سوال های مرتبط