ب نام خدا😂
تجربه شحصی خودمه و البته بدن با بدن فرق داره
من از 32 هفته شروع کردم به خاکشیر خوردن... خاکشیرو با نبات یه جوش میدادم زیاد نه که تلخ میشه یه جوش کافیه 2 استکان میخوردم ـ
روزی نیم ساعت پیاده روی میکردم ـ
35 هفته شروع کردم به ورزش کردن زیر دوش آب گرم اسکات میزدم روی توپ مینشستم کمرمو تکون میدادم. هر 6 ساعت یکبار هم شیاف گل مغربی واژینال استفاده میکردم.. البته همه اینا با دستور دکترم بود ـ 36 هفته به بعد هم روزی دو سه ساعت پیاده روی میکردم پله بالا پایین میرفتم
37 هفته و 2 روز زایمان کردم طبیعی کلا هم 4 ساعت درد کشیدم
من از اول هشت ماهگی پیاده روی داشتم از اول نه ماهگی هم برنامه ورزشیمو شروع کردم
زایمان خوبی داشتم خداروشکر البته ماماهمراه هم داشتم
از هفته ۳۴ به بعد پیاده روی و رابطه داشته باشید من رو دخترم هیچ درد و علائمی نداشتم و از اول بارداری تحرک و همه چی داشتم د هفته ۳۶ زایمان کردم ولی این یکی نمیتونم پیاده روی داشته باشم درد دارم 😂
منم میخام بدونم
دقیقا منم میخام بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.