۸ پاسخ

سلام من قندم ۱۰۹ بود فقط قندو شیرینی و نوشابه و شکلات نخورم شد ۹۲ بازم مراعات میکنم کمتربشه

سلام پس من قند ناشتام ۱۰۰ بوده چی؟گفت دوباره تست ناشتا بده هنوز ندادم😭

مامانای مهربون از راهنماییاتون ممنونم 😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹

منم دقیقا مشکلت رو دارم

منم قندم ۹۵ بود. الان شده ۸۹. باز ایده‌آل نیست. ولی صرفا قند مصنوعی مثل شیرینی، شکلات، نوشابه و اینارو حذف کردم کامل. مگر تولدی چیزی باشه😅 قند میوه اصلا مشکلی نداره. تو بارداری سه واحد میوه اوکیه. هندونه مثلا می‌تونی نخوری که قندش خیلی زیاده.
لبنیات هم کلا کم‌چرب استفاده کنی بهتره. برنج و نون هم کم. نه حالا حذف!
این تجربه من بود😀

کی گفت باید چنین رژیم وحشتناکی بگیری؟😐

گرسنه نمون میوه بخور نان سنگگ بخور
برنج کامل حذف نکن یک وعده بخور ناهارا

باید سبزیجات و پروتئین و حبوبات بیشتر بخوری
مثل سینه مرغ و …
من زمان قبل بارداری ک باشگاه میرفتمورژیممو رعایت میکردم این وضعیت داشتم
ولی بزور چون باید انجام بدی یکم سخت تره😬

سوال های مرتبط