سلام من قندم ۱۰۹ بود فقط قندو شیرینی و نوشابه و شکلات نخورم شد ۹۲ بازم مراعات میکنم کمتربشه
سلام پس من قند ناشتام ۱۰۰ بوده چی؟گفت دوباره تست ناشتا بده هنوز ندادم😭
مامانای مهربون از راهنماییاتون ممنونم 😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹
منم دقیقا مشکلت رو دارم
منم قندم ۹۵ بود. الان شده ۸۹. باز ایدهآل نیست. ولی صرفا قند مصنوعی مثل شیرینی، شکلات، نوشابه و اینارو حذف کردم کامل. مگر تولدی چیزی باشه😅 قند میوه اصلا مشکلی نداره. تو بارداری سه واحد میوه اوکیه. هندونه مثلا میتونی نخوری که قندش خیلی زیاده.
لبنیات هم کلا کمچرب استفاده کنی بهتره. برنج و نون هم کم. نه حالا حذف!
این تجربه من بود😀
کی گفت باید چنین رژیم وحشتناکی بگیری؟😐
گرسنه نمون میوه بخور نان سنگگ بخور
برنج کامل حذف نکن یک وعده بخور ناهارا
باید سبزیجات و پروتئین و حبوبات بیشتر بخوری
مثل سینه مرغ و …
من زمان قبل بارداری ک باشگاه میرفتمورژیممو رعایت میکردم این وضعیت داشتم
ولی بزور چون باید انجام بدی یکم سخت تره😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.