خانوما شام چی بخورم.
فردا باید ازمایش قند 4 مرحله بدم

۳ پاسخ

منم الان داشتم به همسرم میگفتم چی بخورم 😐 صب ازمایش دارم تازه وسیله های کیک اماده کردم بعده عمری کیک‌بپزم 😬

هرچیزی که همیشه میخوردی… چون قرار نیست ازمایشگاه رو گول بزنیم باید روتین همیشگی خودت رو داشته باشی فقط ۸-۱۲ ساعت ناشتا باشی کافیه

مثل همیشه هرچی میخوری

سوال های مرتبط