منم الان داشتم به همسرم میگفتم چی بخورم 😐 صب ازمایش دارم تازه وسیله های کیک اماده کردم بعده عمری کیکبپزم 😬
هرچیزی که همیشه میخوردی… چون قرار نیست ازمایشگاه رو گول بزنیم باید روتین همیشگی خودت رو داشته باشی فقط ۸-۱۲ ساعت ناشتا باشی کافیه
مثل همیشه هرچی میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.